lilini

با هم بگردیم

lilini

با هم بگردیم

بسیار علاقه مند به گردشگری، و عاشق شهر زیبای استانبول

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

نکاتی درباره خرده فروشان تجارت الکترونیک در مورد نحوه آماده سازی برای جمعه سیاه
فروش آنلاین جمعه سیاه می تواند از اوایل دوشنبه همان هفته آغاز شود ، بنابراین مطمئن شوید که از قبل آماده خریداران گرسنه معامله هستید. سال های اخیر شاهد بسیاری از ایده های بازاریابی جمعه سیاه بوده و لیست همچنان در حال رشد است ، با این وجود برخی از موفق ترین استراتژی ها عبارتند از:

از هنر تجارت آنلاین استفاده کنید. تجارت آنلاین همه چیز درمورد دانش هوشمندانه نمایش بهترین پیشنهادات و محصولات در یک سایت به گونه ای است که فروش را افزایش می دهد. اطمینان حاصل کنید که بهترین معاملات شما در ثانیه ای قرار گرفته اند که توجه بازدیدکنندگان را در سایت شما جلب می کنند. از تصاویر قهرمانان ، بنرها و پنجره های بازشو معمولاً برای ارائه برجسته ترین پیشنهادات استفاده می شود.

جمعه سیاه تاریخ


ارائه مشوق هایی برای تسریع اشتراک اجتماعی. برای تولید فروش بیشتر شما باید به سرعت به وب سایت خود بیشتر مراجعه کنید ، به همین دلیل رسانه های اجتماعی پولی و تبلیغات Google تاکتیک اصلی بازاریابان برای هدایت خرید آنلاین هستند. با این حال ، می توانید با ارائه کوپن تخفیف به خریداران انگیزه دهید تا تبلیغات خود را به اشتراک بگذارند و میزان بازدید اجتماعی را افزایش دهند. بهترین مکان برای ارائه این پیشنهادات ، صفحه اصلی ، صفحه محصول ، صفحه پرداخت و صفحه تأیید سفارش است. همچنین می توانید کوپن را در ایمیل تأیید خرید خود بچسبانید.
ایجاد راهنماهای هدیه. فروش می تواند طاقت فرسا باشد ، بنابراین کمک به مشتریان بالقوه خود در یافتن جالب ترین و مرتبط ترین پیشنهادات ، یکی از بهترین راه ها برای باز کردن کیف پول است. اطمینان حاصل کنید که چندین راهنمای هدیه با هدف بخش های مختلف مخاطب (هدایایی برای او ، هدایایی برای او ، هدیه ای برای زوج ها ، هدیه ای برای پدربزرگ و مادربزرگ و غیره) ایجاد کرده و آنها را در صفحه اصلی و همچنین در بازاریابی ایمیل خود قرار دهید.
استفاده از عوامل محرک احساسی. خریداران جمعه سیاه تفاوتی با مشتریان عادی شما ندارند ، فقط این است که برای خرج کردن از قبل خارش می خورند به فروشگاه شما. تنها کاری که باید برای کمک به آنها در خرید انجام دهید ، فشار دادن دکمه های مناسب فشار دادن وب سایت خود با عوامل محرک مختلف است. پیشنهادات جذاب بصری (تخفیف محدود ، ارسال رایگان ، کوپن ارجاع ، هدایای رایگان) را حتماً در سایت های برتر در وب سایت خود قرار دهید و همچنین یک پنجره پشتیبانی مستقیم (حداقل برای شلوغ ترین دوره خرید) اضافه کنید ، زیرا خریداران مشتاق همیشه در حال پر شدن هستند با سوال پنجره های بازشونده و کارت های هدیه با هدف خروج نیز به ویژه در جلب علاقه خریداران غیر جذب شده بسیار م effectiveثر است

  • ۹۹/۰۸/۲۴
  • لیلی نامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی